همیشه تو قلبمی عزیزه دلم F

همیشه تو قلبمی عزیزه دلم F

درگیر عشق تو شدم تو ک خواب خیال شبامی         غیر همه چیزو زدم   واسه اینکه الان تو  باهامی                                  هر چی تو دنیاس ب کنار تو  تو تموم چیزی ک میخوامی                                                                                                                                            وقتی بهت خیره میشم   چشام از تو سیر نمیشن رویای شبای  منی                                 تو همونی ک  عاشقشم   زندگی بی تو واسه من                       خیلی سخته حتی تصورشم                                         هر جا ک باشی تو  فکر توام حس میکنم پیشمه منی           باور قلب من اینه  ک ما تا اخرش مال همیم                                   ماه قشنگ شبام مثل خوابی برام F                                                                                                                                                                     لحظه ب لحظه زندگی مو با تو فقط سر میکنم وقتی تو چشام                                                                          ظلم میزنی عشقتو باور میکنم هر جوری باشی باهام دنیارو با تو میخوام                                                                                                    تاریخ96/7/13                                                                                                                                                                                                                                                                 در ساعت 00:00     همه  دنیامی F شرمنده مقصر من بودم             ک از  هم جدا شدیم                                                                                                                                                                                                                                                                                                              اما                                                                                واست  بهترین هارو ارزو میکنم لیاقت خوشبختی                 رو داری اما بدون همیشه تو در قلبه منیچشمک                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت16:31---25 آبان 1396
امیدوارم بهش برسی
پاسخ:عزیر دلی امیر جان.فدات


بهار
ساعت22:42---19 آبان 1396


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مهر 1396برچسب:, ] [ 23:51 ] [ Moham_mad Mousavi23 ]
[ ]